Meer betrokken fans voor SoFine

Misschien heb je het al regelmatig op je bord liggen of heb je het al in het supermarktschap gezien. SoFine heeft ook al een aardig deel van Nederland overtuigd met haar heerlijke plantaardige producten en vleesvervangers op basis van soja. De wens is echter om nog meer groei te realiseren en van fans loyale klanten te maken.

De uitdaging: Brand awareness creëren, zodat iedereen de filosofie van SoFine meekrijgt.

Door écht waarde te bieden op de website en social media kanalen blijft SoFine top of mind bij fans en potentiële kopers.

Met de inzet van online branding via display- en video advertising zorgen we dat het merk meer bekendheid genereert en top of mind blijft.

Social media speelt hier ook een belangrijke rol in. Door fans engaged te houden op social en waardevolle content op de website te bieden dichten we het gat tussen beide kanalen. We managen alle content met behulp van een interactieve social media kalender. Deze kalender geldt als houvast voor alle uitvoerende partijen.

Een goed voorbeeld is de lancering van de SoFish Fillet Salmon Style.

In samenwerking met het PR-team zetten we een ludieke teasercampagne op om de SoFine community warm te maken voor de productlancering. Zo konden we de perfecte afstemming realiseren tussen alle kanalen. Volgens een wekelijkse contentplanning werd online branding ingezet via Facebook, Instagram, Display Advertising en Video Advertising. Tevens werd de engagement gestimuleerd met spannende winacties en influencers.

Tijdens de launch van de SoFish Fillet Salmon Style:

+400

meer websitebezoekers

28

Stijging instagram volgers

10

Stijging Facebook volgers

Ontdek onze resultaatgedreven aanpak

Voor organisaties die online winst willen maken.