Een restaurant draaiende houden tijdens de lockdown

Voor culinaire verwennerij ben je aan het juiste adres bij Smaak&Vermaak in hartje Heerlen op het Pancratiusplein. Eerlijk eten, een lekker glas wijn en de juiste ambiance zorgen voor een geslaagde avond. Wekelijks was het restaurant rijkelijk gevuld met gasten. Ze kwamen zelfs tafels tekort. Maar tijdens de lockdown moesten de deuren van het restaurant gesloten blijven. Net zoals voor veel andere horecaondernemers was het voor Smaak&Vermaak een hele uitdaging om gasten te kunnen blijven bedienen.

Met veel zorg zetten zij een take away en delivery service op. De wisselende driegangenmenu’s tover je in een handomdraai op je bord.

De vraag: liefhebbers van exclusief dineren kennis laten maken met de take away- en delivery service.

Haal Smaak&Vermaak in huis!

Om zoveel mogelijk mensen te bereiken die geïnteresseerd zijn in de ervaring die Smaak&Vermaak Heerlen te bieden heeft, zijn we begonnen met het definiëren van verschillende doelgroepen die aansluiting vinden op het exclusieve aanbod.

Met aantrekkelijke Facebook advertenties en Display advertenties genereerden we relevante aandacht. Hierbij gebruikten we smakelijke beelden van de menu’s. De advertenties zijn ingezet in een straal rondom Heerlen: het bezorggebied van Smaak&Vermaak.

Dat zorgde voor aardig wat bereik

13521

mensen bereikt via Facebook

420246

vertoningen met display advertenties

21000

bezoeken in totaal

In drie maanden tijd genereerden we +21.000 websitebezoekers over alle kanalen.

"Door een combinatie van de juiste targeting en goede content weten we de doelgroep te verleiden. Hierbij was de input van Smaak en Vermaak onmisbaar."

Randy LeursOnline Marketeer

Ontdek onze resultaatgedreven aanpak

Voor organisaties die online winst willen maken.

Pure Minds samen naar resultaat