Piece of Magic maakt het voor iedereen mogelijk om een concert van André Rieu mee te maken, maar dan in de bioscoop! Liefhebbers konden het spectaculaire zomerconcert van de Koning van de wals bekijken in een bioscoop bij hun in de buurt.
De vraag
Dit bijzondere concept bij liefhebbers onder de aandacht te brengen met als doel de bioscopen vol te krijgen.
Fans van André Rieu zijn wereldwijd te vinden
Daarom hebben we campagne gevoerd in Nederland, België, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Spanje, Portugal, Denemarken, Australië, Nieuw Zeeland, Canada, Frankrijk, Mexico, Brazilië en Argentinië.
Onze aanpak
De doelgroep bestaat uiteraard uit André Rieu fans, maar ook liefhebbers van klassieke muziek kunnen geïnteresseerd zijn in een bioscoopervaring als deze. Daarom hebben we via diverse kanalen ingespeeld op diverse fasen van de klantreis.
Met aantrekkelijke video’s van hoogtepunten uit André’s concerten wakkerden we de interesse aan op social media en Youtube. Door de inzet van storytelling hielden we de aandacht vast en speelden we uiteindelijk in op de koopintentie.
Die koopintentie werd beantwoord door zoekcampagnes in Google met 100% zichtbaarheid.
De budgetten zijn zodanig ingedeeld zodat we een flinke eindsprint richting de einddatum konden inzetten op de daarvoor relevante kanalen.
Een daverend succes…
Door strakke analyses en rapportages hebben we samen met Piece of Magic de campagnes steeds kunnen verbeteren. Vanwege het daverende succes heeft Piece of Magic nog extra voorstellingen in Verenigd Koninkrijk en Ierland kunnen organiseren.
30300000
14%
939548
Ontdek onze resultaatgedreven aanpak
Voor organisaties die online winst willen maken.