Meer bekendheid & bezoekers. Zowel online als offline.

Wie aan tegels denkt, denkt aan Michel Oprey & Beisterveld. Op twee locaties in Nederland, Vianen en Echt, kun je de enorme showrooms vinden. Hier kun je terecht voor het beste op het gebied van natuursteen en keramiek wat er wereldwijd te vinden valt. Hier kun je de mooiste selectie in alle denkbare verschijningsvormen voor diverse toepassingen vinden. Kortom: Michel Oprey & Beisterveld staat voor toonaangevende kwaliteit in de markt van natuursteen en keramiek.

De vraag: een online strategie creëren om de juiste doelgroep kennis te laten maken met de toonaangevend kwaliteit van het bedrijf.

Begin met een gedegen plan op maat

Voor de samenwerking met Pure Minds lag er nog weinig focus op online. Samen met de lancering van een nieuwe website werd er een online strategie uitgerold. Hierin staat nauwkeurig beschreven welke doelgroep via welk kanaal bereikt ging worden. De data die de oude website al verzameld had konden we gebruiken als input voor deze strategie.

Een helder overzicht inclusief campagnestructuur zorgde ervoor dat het team van Michel Oprey & Beisterveld precies wist waar het aan toe was.

Een nieuw terras of vloer? Easy as 1-2-3

De verkopen vinden voornamelijk in de showroom plaats. In de campagnes werd er gefocust op de exclusiviteit van het aanbod, het specialisme van de adviseurs en de kwaliteit van de producten. Het doel: de doelgroep inspireren door te laten zien wat er allemaal mogelijk is met de tegels van Michel Oprey & Beisterveld.

Via Facebook, Instagram en het Display-netwerk maakte zij voor het eerst kennis met het assortiment en de mogelijkheden. Via Google gingen zij vervolgens op zoek naar Michel Oprey & Beisterveld en de productcategorieën. Om deze zoekers op te vangen is de zichtbaarheid optimaal verbeterd. Om top of mind te blijven werden de websitebezoekers een laatste keer in het koopproces door middel van remarketing benaderd.

Dat leverde de volgende resultaten op:

187491

nieuwe bezoekers

3437

contactopnames

1

nieuwe samenwerking in 2021

De resultaten gaan over de periode 1 april tot en met 31 december 2020.

"Michel Oprey en Beisterveld heeft ons het vertrouwen gegund om onze visie en strategie te implementeren om zo maximale zichtbaarheid te garanderen. In de maandelijkse meetings bekeken we de resultaten en sparden we over de vervolgstappen. Dat maakte de samenwerking zo fijn!"

Liam HermansOnline Marketeer

"Door de zelfkritische houding van PureMinds zijn ze in staat om de steeds groeiende cijfers te blijven realiseren. Dat doen ze niet door snel te scoren, maar echt een goed fundament te leggen voor de lange termijn."

Rolf KeulenMichel Oprey & Beisterveld

Ontdek onze resultaatgedreven aanpak

Voor organisaties die online winst willen maken.

Pure Minds samen naar resultaat