Onze SEA Audit is live!
Sinds de lancering van de SEA-audit hebben onze SEA-specialisten het er maar druk mee! Benieuwd hoe jij scoort? Doe onze gratis SEA check en je ontvangt resultaten, handige tips en benchmarkcijfers.
De invloed van corona op het internetgebruik
Er is veel veranderd de afgelopen maanden. De richtlijnen en maatregels getroffen door het RIVM en de overheid hebben ervoor gezorgd niet ons leven buiten maar ook online anders is uit gaan zien. We zien vooral in de volgende branches veranderingen.
Hier zien we dus ook een verschuiving van communicatie plaatsvinden van offline naar online, aangezien de branches communicatie, sociale netwerken en dating aanzienlijk gegroeid zijn.
Een tip van onze online marketing trainee Sarah: ‘We zien dat de afgelopen maanden er een groei is in het gebruik van internet en social media. Dit betekent dus dat de manier waarop je jouw bedrijf online presenteert nog belangrijker is geworden. Zorg er dus voor dat je op social media voldoende actief bent en interactie creëert met je klanten en volgers.’
Case: Monsieur Saucisson
Wij zijn trots! Door de inzet van van Google Ads heeft Monsieur Saucisson de impact van de afgelopen maanden kunnen beperken… Sterker nog: ze hebben het online beter gedaan dan ooit! Benieuwd naar het verhaal?
4 Nieuwe Google Mijn Bedrijf features:
Google komt vaker met updates en nieuwe attributen voor Google Mijn Bedrijf. Deze nieuwe features zorgen ervoor dat jouw bedrijfsvermelding in de zoekresultaten eruit zal springen!
- Online Care
- Online Appointment
- Online Estimates
- Online Classes
De nieuwe features zijn uitgekomen om de bedrijven die een transitie gemaakt hebben van offline naar online services te helpen met de zichtbaarheid van hun bedrijf te vergroten.
Wil je weten over de voordelen van Google Mijn Bedrijf en hoe je een bedrijfsvermelding aanmaakt?
Social Media trends 2019 vs 2020
Social media is grootser dan ooit. We hebben veel verschillende nieuwe trends zien opkomen dit jaar, waaronder nieuwkomer TikTok die de wereld verovert, platformen die ‘stories’ lanceren en het belang van privacy.
- TikTok: Het snelst groeiende social media platform allertijden. Deze speler biedt veel nieuwe kansen op het gebied van marketing.
- Stories: Meer platformen beginnen de focus van hun content ook op ‘stories’ te leggen, waaronder ook LinkedIn die dit jaar hun variant hierop gelanceerd hebben.
- Privacy: Niet alleen zien we meer profielen die afschermd zijn voor het publiek maar ook de AVG wordt nog strikter uitgevoerd.