Je zou misschien verwachten dat wij als online marketingbureau ieder jaar uitkijken naar Black Friday. Het is immers hét moment om te knallen met campagnes en conversieaantallen te verhogen, toch? Eerlijk gezegd zijn wij niet echt fan van Black Friday. Vanwege die strijd om de laagste prijs kent de dag onder de ondernemers weinig winnaars. De push om meer en meer te consumeren oefent bovendien ook nog eens druk uit op onze maatschappij en de natuur. Tijd om iets anders te doen dus, iets dat beter past bij onze waarde “zorgen voor een groene en duurzame wereld”. We introduceren: Give Back Friday!
Give Back Friday is ons tegengeluid op Black Friday en draait om het belonen en ondersteunen van bedrijven en organisaties die zich inzetten voor een duurzamere toekomst. Wat houdt dit in? Wij stellen onze marketingkennis (t.w.v. €2500,-) gratis ter beschikking aan een organisatie die zich inzet voor de maatschappij of voor een groene wereld.
De stembussen zijn gesloten! Op 12 december maken we de laatste drie genomineerden bekend!